- Абылаев Данияр, Кыргыздарга санжыра ар бир адам ата-тегин билиш үчүн эле керек болгон
- Абылаев Кыдыркан, Санжыра болбосо илгерки сөз жоголот
- Абылгазиев Жумагул: Тилекмат акеге байланыштуу окуялардан
- Атагулов Акчал, Кыргызда жети атасын билбесе жетеси жок кул болот дешчү
- Дооронбеков Токтогул, Санжыра бул кыргыздын тарыхы болгон
- Илипбаев Аскар: Кыргыздар Абыл, Кабыл деген эки бир туугандан таралган
- Иманкулов Турум, Санжыра түрк тилинен «чежире» деген сөздөн алынган
- Касмалиев Өрүкбай: Карач чоң атам тууралуу
- Кудайбергенов Бекболсун, Санжыра деген ата-бабалардын илгерки тарыхы
- Кылычев Какен: Жети атаны билүүнүн кажети чоң
- Мамбетакунов Динил, Эмне үчүн бизди Бугу деп койгон?
- Мамбеталиев Байыш, “Кыргызда ала байтал Алакчын деген сөз бар…”
- Мамбеталиев Кожоке: Уруулар уламышы
- Мамбеталиев Кожоке, “Чүйгө келген тоюнат, арык барган семирет”
- Мамырова Куралай, Угушума караганда илгери мындан көп жыл мурда кырк кыз тууралуу баян, уламыш болгон экен
- Молдоканов Үсөнгазы Молдоканович: Ата-тегибизди кантип аташыбыз керек?
- Ниязбеков Ооган, Кыргыздарга санжыра эмне үчүн керек болгон?
- Осмонов Кадырбек: Санжыра – биздин тарыхыбыз
- Сагымбаев Эсенгул: Жылкыайдардын тукумдары
- Сасыкулов Кыялбек, уруулардын келип чыгышы жөнүндө
- Токтобеков Мусулин: Кыргыздын кыргыз экендигин билүү үчүн санжыра айтылган
- Токтоназаров Амантур, Санжыраны илгерки аксакалдар түзүшкөн
- Тотубаев Эрмек: Сарт акенин Көл өрөөнүнүн сакталып калышында салымы чоң
- Түлөбердиев Совхоз: Мен он жети атадан бери долбоорлоп, сүйлөй алам
- Тыналиев Анарбек, “Тарыхы жок эл болбойт, тамыры жок жер болбойт
- Умарбеков Анарбай, Илгерки мезгилде деле бий-болуштар элди жалаң гана шарияттын жолу менен башкарышкан
- Шадыбеков Зайнул, Мен үйдө отуруп эле чыгарма жазам
- КТР журналистти Эсеналиев Жаныбе
- Меймандостук кыргыздын тубаса мүнөзү
- Кыргыздар Памир тоосунан агып келген